Supergod borgerservice

9 brugbare regler for god borgerservice

Leverer dine medarbejdere god borgerservice?

Er dine medarbejdere

  • Imødekommende
  • Engagerede
  • Nysgerrige på borgeren

Det handler nemlig ikke kun om, hvad dine medarbejdere gør
for borgerne, men i høj grad også hvordan de gør det.

9 regler for god borgerservice

Lad mig hjælpe dig med at skabe Supergod borgerservice med mine 9 regler for god borgerservice.  Regler er egentlig så meget sagt – det skal måske blot ses som 9 værktøjer eller trin, der hjælper dig og dine medarbejdere  til at levere sublim borgerservice.

Værktøjerne er universelle og kan bruges af dig, som har personlig kontakt til borgerne, uanset hvilke opgaver du hjælper borgeren med.

1. Førstehåndsindtryk
2. Vær engageret
3. Skab relationer
4. Afstem forventninger
5. Vær fagligt kompetent
6. Levér (alt) det, kunden skal bruge
7. Ingen fejl
8. Vær konstant
9. Sig på gensyn

Sådan kan jeg hjælpe dig

Inspirerende og lærerigt

Foredrag: 9 regler til Supergod borgerservice

God borgerservice er noget, de fleste medarbejdere gerne vil levere, men det er desværre ikke altid, at borgeren oplever det.

Med foredraget får I bl.a. indsigt i

  • Forskellen på jeres og borgerens opfattelse af god borgerservice
  • Hvordan I skelner mellem hvad I gør for borgeren og hvordan I gør det
  • Hvordan I gennem personligt engagement og begejstring yder god borgerservice
Skræddersyet og effektivt

Kursus: Sådan udvikler og yder I Supergod borgerservice

Når jeg spørger ledere, om de og deres medarbejdere leverer god borgerservice, så svarer langt de fleste naturligvis “ja”. De kan også svare på hvorfor de gør det. Det interessante er, at argumenterne herfor oftest peger indad med fokus på hvad de gør, hvordan de tilpasser sig og hvor besværligt det kan være at levere den gode borgerservice.

Med kurset “Sådan udvikler og yder i Supergod borgerservice” klæder Ulrik jer godt på til at arbejde med de 9 regler, så I kan skabe Supergod borgerservice for jeres borgere. I lærer bl.a.

  • Hvordan I skelner mellem hvad I gør for borgeren og hvordan I gør det
  • Hvordan i forventningsafstemmer og følger borgeren helt i mål
  • Hvordan I gennem engagement og begejstring yder Supergod borgerservice

Supergod borgerservice ​

Du og dine medarbejdere kan allerede starte jeres vækstrejse mod endnu flere tilfredse borgere – nu.

Book en uforpligtende snak

Vil du også gerne levere god borgerservice?

Du og dine medarbejdere kan allerede starte
jeres vækstrejse mod endnu flere tilfredse borgere – nu.

Du skal ikke vente på nogen eller noget
– du skal blot i gang med at skabe god borgerservice.

Hvorfor Ulrik

Jeg hedder Ulrik – og jeg har som sælger og salgschef selv stået i de situationer, som
du som virksomhedsleder, salgschef og sælger kæmper med i det daglige.

Når vi samarbejder, får du en salgstræner, der ikke bare kender teorierne, men som
kommer med praktisk erfaring, viden og konkrete input fra:

Jeg hjælper både B2B salgsteams, B2C sælgere og håndværkere med at booste deres salg og kundeservice. Jeg ser frem til også at bidrage til dig og din virksomhed.

Optimér dine salgsevner

Vil du også:

.. så book en uforpligtende samtale, hvor vi får afklaret, hvordan du kan nå dine mål.

Skriv gerne lidt om dine ønsker og hvilken virksomhed du kommer fra.

Jeg ringer dig op, så vi kan aftale et tidspunkt, der passer ind i din kalender.