Kundecase: Koed Tømrer- og Byggeforretning

Forretningssparring og forløb

Kunde: Koed Tømrer- og Byggeforretning ApS

 

Hos Koed Tømrer- og Byggeforretning er det værdimæssige fundament et vigtigt element i, hvordan de arbejder; med fokus på kvalitet, ordentlighed, engagement og dygtighed. 

Koed varetager alle typer opgaver og projekter både som fag- og hovedleverandør, samt totalleverandør. Missionen er kort sagt at realisere byggedrømme og sikre et trygt byggeforløb via kompetent rådgivning, høj faglighed og et samarbejde, hvor troværdigheden er i centrum. 

Siden 2015 har Koed været kåret hele 5 gange til årets tømrerfirma og modtog prisen for årets arbejdsmiljø i 2023. 

Fra forretningssparring til konkrete indsatser

Koed Tømrer- og Byggeforretning er en ambitiøs virksomhed, som er drevet af at levere den bedste service gennem god kundekontakt og glade medarbejdere. 

Siden virksomheden første gang modtog prisen for årets tømrerfirma i 2015, har de haft fokus på, hvordan de hjælper kunderne bedst muligt gennem god kundeservice. 

Det var her samarbejdet med Ulrik startede, og det er siden udvidet med workshops og forløb for medarbejderne, samt sparring med virksomhedens projektledere, dels med fokus på at fastholde og forbedre virksomhedens kundeservice, dels med fokus på at sætte gode rammer for fremtidens lærlinge. 

Ulrik har gennem samarbejdet bidraget med løbende ejerledersparring på forretningen og har understøttet Koed Tømrer- og Byggeforretnings fortsatte udvikling og vækst. 

Det siger kunden...

“Ulrik har de seneste 7 år bidraget med konkret sparring i øjenhøjde på virksomhedens fortsatte udvikling. Som ejerleder står man ofte alene med beslutningerne, og det har været guld værd løbende at kunne tage fat i Ulrik, når der har opstået udfordringer. 

Gennem forskellige workshops har Ulrik klædt vores medarbejdere godt på i alt fra kundeservice til den daglige opgaveløsning. Det er for os mærkbart, hvor meget det gør, at man som lærling, svend og leder får et til tider lettere provokerende indspark i den vante og af og til rutineprægede dagligdag. 

Jeg kan på det kraftigste anbefale at samarbejde med Ulrik, som hele vejen gennem samarbejdet har understøttet vores ambitioner om at skabe en arbejdsplads med udpræget service og glade medarbejdere.”

Kasper Bang, Tømrermester
Koed Tømrer- og Byggeforretning ApS

Hvorfor Ulrik

Jeg hedder Ulrik – og jeg har som sælger og salgschef selv stået i de situationer, som
du som virksomhedsleder, salgschef og sælger kæmper med i det daglige.

Når vi samarbejder, får du en salgstræner, der ikke bare kender teorierne, men som
kommer med praktisk erfaring, viden og konkrete input fra:

Jeg hjælper både B2B salgsteams, B2C sælgere og håndværkere med at booste deres salg og kundeservice. Jeg ser frem til også at bidrage til dig og din virksomhed.

Optimér dine salgsevner

Vil du også:

.. så book en uforpligtende samtale, hvor vi får afklaret, hvordan du kan nå dine mål.

Skriv gerne lidt om dine ønsker og hvilken virksomhed du kommer fra.

Jeg ringer dig op, så vi kan aftale et tidspunkt, der passer ind i din kalender.