Referencer

Det er gennem årene blevet til mange afholdte kurser og foredrag. Læs her responsen på et udpluk af disse.

Siemens Building Technologies A/S

Koed Tømrer- og Byggeforretning ApS

Løbende Ledersparring
Supergod Kundeservice
Fremtidens Lærling

ErhvervSkanderborg

 

Intelligent MERsalg
Supergod Kundeservice

Billig VVS

Intelligent MERsalg
Supergod Kundeservice
1:1 sparring

Skiveegnens Erhvervs- og Turistcenter

Supergod Kundeservice

Alumeco A/S

Proaktivt Salg

Den Jydske Håndværkerskole

Foredrag for håndværkerelever

Aarhus Brætspilscafé

Proaktivt salg
Intelligent MERsalg

“Vi fik et inspirerende, professionelt og veltilrettelagt kursusforløb, hvor Ulrik formåede at bringe salgsarbejdet ”ned i øjenhøjde”. Han har udstyret vores teknikere med gode, forståelige og brugbare værktøjer, som vi og vores kunder har glæde af i dagligdagen.

Jeg kan varmt anbefale Ulrik Trend Mogensen til uddannelse af medarbejdere i mersalg.”

“120 medlemmer af VIBORGegnens Erhvervsråd havde valgt at bruge et par timer en tirsdag morgen i oktober på en peptalk med Ulrik Trend Mogensen ”Sådan tjener du flere penge på dine kunder”, og vi er sikre på, at rigtig mange fik en masse brugbart med sig hjem. På en underholdende måde kom Ulrik med mange, gode og konkrete eksempler, som deltagerne kan bruge med det samme. Mange fik helt sikkert også en ”aha-oplevelse” eller to, som gav dem noget at tænke over. Vi kan klart anbefale Ulrik Trend Mogensen.”

Inge Heissel Lindal, VIBORGegnens Erhvervsråd

🥇 Stolte vindere af Årets Tømrer i 2015, 2016, 2018, 2019 & 2020.

Som en opfølgning på, at vi vandt prisen som Årets Tømrer 2015, valgte vi på anbefaling at tage kontakt til Ulrik. Målet var, at vi ville fastholde og gerne forbedre den service og kundetilfredshed, som vi havde fået prisen på baggrund af.

Ulrik formåede fra første møde på værkstedet at fange opmærksomheden og interessen hos svendene. Hans erfaring og færden blandt håndværkere og kunder kommer tydeligt til udtryk i hans måde at fremlægge tingene på.

Det er for os mærkbart, hvor meget det gør, at man som lærling, svend og leder får et til tider lettere provokerende indspark i den vante og af og til rutineprægede dagligdag.

Samarbejdet er siden udvidet med løbende ledersparring, og det har været guld værd løbende at kunne tage fat i Ulrik, når der er opstået udfordringer.

Jeg kan på det kraftigste anbefale andre at samarbejde med Ulrik, som hele vejen igennem har understøttet vores ambitioner om at skabe en arbejdsplads med udpræget service og glade medarbejdere.

“Dejligt motiverende foredrag, som er meget brugbart i dagligdagen.”

Leif Helth, VIA University College

“Vi har benyttet Ulrik til en 1 times peptalk omkring kundeservice og har været meget tilfredse.
Ulrik havde sat sig ind i vores virksomhed og formåede at gøre budskaberne vedkommende og humoristiske.”

“God og sjov peptalk, der giver ‘lidt’ at tænke over!”

Anita Gersner, Trine Schmidt og Severin Traberg, MC emballage A/S
“Tak for et rigtig godt oplæg Ulrik. Du forstår virkelig at inddrage de unge, med humor og kropssprog mens du holder fokus på alvoren i budskaberne. Ros og anerkendelse herfra.”
Rasmus Bendtsen, Herningsholm Erhvervsskole

”Vi har været glade for arrangementet med Ulrik Trend Mogensen, som gav deltagerne stof til eftertanke på en konstruktiv og ligefrem måde. En af deltagerne sagde: ”God relevans for små og mellemstore håndværksvirksomheder, og fremlagt i øjenhøjde. Mere af den slags :-)” … Så kan det vist ikke blive meget bedre!”

“Samarbejdet med Ulrik har givet rigtigt gode resultater.
I dag glider dagligdagen langt bedre og både vi, vores medarbejdere og kunder smiler mere.
Vi kan helt klart også se, at Ulriks indsats giver en økonomisk gevinst.”

Charlotte og Lars L. Hansen

Only Handle It Once – den sætning står efterhånden printet godt og grundigt ind på nethinden på personalet ved BilligVVS.

I 2019 startede BilligVVS og Ulrik Trend Mogensen et samarbejde, der senere hen har vist sig at være alfa omega for vores arbejde med kundeservice.

Med fokus på salgsprocesser og højt niveau af kundeservice, har Ulrik kørt 2 særskilte forløb for vores medarbejdere i Danmark, Sverige og Norge.

Samarbejdet har betydet, at vi har kunnet skabe en vækst på 40% og samtidig opretholde en høj kundetilfredshed, i vores 5 webshops – uden at ansætte yderligere personale.

En vækst som denne, stiller høje krav til vores medarbejdere og den måde de håndterer salg og service på. Her har vi for alvor kunnet mærke effekten, af den gode undervisning som Ulrik har givet os.

Jeg vil til enhver tid anbefale et samarbejde med Ulrik Trend Mogensen, hvis man ønsker at udvikle sin butik og sine medarbejdere.

”Virksomhederne fik en god peptalk ud af det til at optimere i egen virksomhed og motivere sine medarbejdere og svende, på en anden måde end det ofte mere faglige, man er vant til.
Derfor vil jeg gerne anbefale Ulrik som foredragsholder for andre.”

Lene Hagerup Hindbo, Souschef, Erhvervscentret Rinkøbing Fjord Erhvervsråd

“Vi har været glade for det velfungerende samarbejde med trend mogensen.
Vores deltagende medlemsvirksomheder fik helt sikkert noget med hjem fra arrangementet.
Ulriks oplæg gav dem noget, de kunne ta’ med hjem og arbejde videre med.”

Jesper Lieberknecht, marketingkoordinator, Erhverv Randers

”Samarbejdet med trend mogensen har sat mange tanker i gang både hos medarbejdere og ledelse. Ulrik kender branchen, og det har vist sig at være en ekstra fordel. Han lytter til, hvad svendene tænker og mener, og han er god til at fange signalerne.”

Torben Steffensen, El-installatør, VS Automatic

“Vi brugte Ulrik som peptalker overfor egnens håndværkere omkring, hvordan indstilling og motivation hos svendene kan skabe en bedre bundlinje i virksomheden. Vi har efterfølgende fået rigtig god feedback og vil til enhver tid anbefale Ulrik! Han satte gang i noget!”

 

”Vi har i samarbejdet med Ulrik i den grad oplevet, at han kan få ting til at ske, og at han kan hjælpe med at få flyttet vores folk på en god måde.”

Finn Jensen, Tømrermester

“Vi fik en professionel og veltilrettelagt workshop med formidling i øjenhøjde, som har været en spændende kickstart for vores kommende udviklingsarbejde. 

På workshoppen identificerede vi flere gode og vigtige udviklingsområder, som har skabt et godt afsæt for det videre arbejde 

Ulrik ramte spot on med sine budskaber, og medarbejderne kunne genkende og relatere Ulriks input til deres daglige arbejde uanset hvilken funktion, de kommer fra.” 


Jakob Jespersen, Sales Director
Jacob Kirk-Laursen, Sales Manager

“For håndværkere har det stor betydning at implementere en anden tankegang, prøve noget nyt af og mærke, det virker. Ulriks tilgang og gode eksempler fra hverdagen er ligetil og gør både lærlinge og mester bevidst om at lægge mærke til, hvad vi selv kan gøre, og hvad der sker.”

 

Kim Fyhn, Tømrermester

“Positivt og inspirerende”


Linda Lauritsen, Registreret Revisionsforma

“Jeg deltog i dit foredrag i Ebeltoft i aftes om salg og service, og må sige jeg er imponeret.

Jeg har i mange år studeret og uddannet mig indenfor kommunikation og human interaktion, og din tilgang til såvel mennesker som emnet var helt i top – både professionelt og levende.”

 

Diana Skov Gyldenløve, Sundhed på Celleplan

”Ulrik rammer hverdagen, de unge går i, med eksempler fra noget, de kender. Det sætter tanker i gang om, hvordan de forbliver attraktive for mester – og god indsigt i, hvordan de bedst bruger mesters penge.

For os som undervisningssted handler det om, at lærlinge også får noget ikke fagfagligt med ind i undervisningen, det kan vise sig at være guld værd for både lærlinge og mester.”

 

”Jeg synes, processen med Ulrik i kædesammenhæng er god. Det er et relativt stort udbytte, der kan opnås ved at ændre adfærd i hverdagen.
Som elinstallatør er det lige så nødvendigt at have styr på sine interne processer og derigennem øget afkast på bundlinjen som på omkostninger og konkurrencesituation.
Det er vigtigt, at man i forlængelse af workshoppen får sat nogle tovholdere på lokalt, som har lysten og tiden til at følge de gode intentioner til dørs.”

Mick Clausen, CEO/Direktør

Vi havde længe forsøgt at løse udfordringen med at øge salget i vores spilcafé, men det var en opgave, vi ikke helt kunne komme i mål med.

Vores medarbejdere er utroligt venlige mennesker, hvilket vi sætter stor pris på. Det bevirker dog samtidig, at de har en ægte bekymring for at virke påtrængende og sælgeragtige. 

Ulrik besøgte vores spilcafé som mystery shopper for at få indsigt i hvordan vi arbejder og forstå vores udfordringer. Baseret på hans observationer og ekspertise designede han et skræddersyet kursus, der ændrede medarbejdernes syn på, og tilgang til, at skabe salg og mersalg. Han lærte vores medarbejdere, hvordan de ved at hjælpe vores kunder med at få en endnu bedre oplevelse, samtidig kunne løfte salget af mad og drikkevarer, uden at det føltes som et påtrængende salg.

Ulrik forsynede vores medarbejdere med konkrete værktøjer og strategier, der gjorde det muligt for dem at øge salget på en naturlig og behagelig måde. Den nye bevidsthed og tilgang til at hjælpe vores kunder resulterede omgående i en markant stigning i vores salg. Faktisk var investeringen i Ulriks kursus betalt tilbage allerede inden for 3 uger!

Jeg kan varmt anbefale Ulrik til enhver virksomhed, der ønsker at skabe mersalg på en autentisk og effektiv måde. Hans ekspertise, dedikation og erfaring gjorde en afgørende forskel for salget i vores spilcafé, og vi er rigtigt glade for samarbejdet.

“Klar tale, der gør en forskel. Tak.”

Jørgen Damkiær, Egerbyg (Årets Tømrer 2015, 10+ ansatte)

”Super foredrag som godt kunne bruges andre steder i organisationen.”

Anonym tilbagemelding fra kursus om Supergod Kundeservice