Salgskursus for rådgivere og konsulenter

Vil du også gerne sælge mere? Så skal du bruge Den Intelligente Salgsmodel

Luk ordren hver gang du har et kundemøde

På dette online salgskursus, for rådgivere og konsulenter, lærer du, hvordan du ved hjælp af Den Intelligente Salgsmodel løfter dit salg til helt nye højder.

Kender du situationen, hvor:

Prøv så i stedet at forestille dig, hvor meget mere du sælger, når:

På salgskurset lærer du blandt andet:

Modul 1

De 3 % bedstsælgende rådgivere og konsulenter

Mange ønsker at blive gode til at sælge. Men med dit initiativ til at deltage i dette salgskursus har du potentiale til at blive blandt de 3 % af alle rådgivere og konsulenter, der er bedst til at sælge sine ydelser.

Modul 2

KA’ LI’? KA’ DU? KA’ KOST’?

Kunden søger altid svar på de tre vigtige spørgsmål, inden de vælger at påbegynde et samarbejde med en rådgiver eller konsulent. Du får derfor denne videnskabeligt beviste model, som, brugt rigtigt, for alvor gør, at dine kunder vælger at beslutte sig for, at du er dén rådgiver eller konsulent, de ønsker at samarbejde med. (Se demovideo fra modulet herunder)

Modul 3

Den Intelligente Salgsmodel

Hvad er det, der gør forskellen på rådgiveres og konsulenters salgssucces? Det er den salgsmodel, eller i mange tilfælde mangel på samme, som rådgiverne og konsulenterne bruger. I dette modul præsenterer jeg dig for Den Intelligente Salgsmodel. Det er den salgsmodel, der sikrer dig, at du får succes med at sælge dine rådgivnings- og konsulentydelser.

Modul 4

Indledningen afgør, om du er inde eller ude!

Indledningen er fase 1 i den intelligente salgsmodel. Dine evner til at gennemføre en god indledning er vigtige. Derfor ser vi både på, hvorfor og hvordan du skaber en god indledning på kundemødet.

Modul 5

Det tager kun 7 sekunder at skabe et førstehåndsindtryk
Kundens førstehåndsindtryk er afgørende for, om du overhovedet får en chance hos kunden eller ej. Du får ni fantastiske værktøjer til at skabe et rigtig godt og afgørende førstehåndsindtryk.

Modul 6

Sådan fanger du kundens opmærksomhed
Mange kunder har en presset dagligdag. Derfor drejer det sig om, at du indleder jeres møde med at fange kundens opmærksomhed. Til det formål får du syv gode metoder til at indlede den faglige del af dit møde med kunden.

Modul 7

En professionel behovsanalyse er nøglen til at booste dit salg
Det er i behovsanalysen, at den intelligente salgsmodel for alvor rykker på dit salg. Når du mestrer at udføre en professionel behovsanalyse, så har du alle muligheder for at få dit salg til at sparke … bagdel. Til det formål får du en 3-trinsmodel, der sikrer dig, at dine kunder kommer til at elske dig senere i salgsprocessen.

Modul 8

Præsentationen, der fejer benene væk under kunden
Præsentationen er den fase, som mange sælgere anser for at være det egentlige salgsarbejde. Med Den Intelligente Salgsmodel lærer du at gennemføre en anderledes præsentation, end de fleste andre rådgivere, konsulenter og sælgere gør. Den nye måde at præsentere på gør, at dine kunder virkelig forstår, at du er dén de skal samarbejde med.

Modul 9

Tal et sprog, kunden forstår

Du skal sikre dig, at du taler et sprog, kunden forstår. Ja, mange der sælger kender godt EFU-metoden, men de bruger den ikke rigtigt. Derfor præsenterer jeg dig for en super god variant af EFU-metoden.

Modul 10

Få prisen til at se ”god ud”
Prisen, omkostningen eller investeringen – kært barn har mange navne. I dette modul lærer du, hvordan du præsenterer din kunde for prisen på at samarbejde med dig, så kunden føler, at han investerer i et samarbejde med dig. En investering, han er overbevist om er en god investering, og som hurtigt betaler sig tilbage.

Modul 11

Du skal lære at elske dine kunders indvendinger
Indvendinger er mange sælgeres store skræk. I dette modul lærer du både, hvordan du undgår at få mange indvendinger, og så lærer du, hvordan du på en god måde behandler de indvendinger, som helt naturligt opstår.

Modul 12

Sådan afslutter du salget på en god måde
I dette modul lærer du seks gode afslutningsmetoder, som sikrer dig, at du får kundens accept og dermed får succes med at sælge dine rådgivnings- og konsulentydelser.

Modul 13

Nøglen til succes – Den Intelligente Salgsmodel

Nu har du lært alle værktøjerne i den intelligente salgsmodel, og så er der kun et par enkelte vigtige detaljer tilbage. Dem gennemgår vi her i modul 13.

Få succes med et salgskursus for rådgivere og konsulenter

En af de største myter om rådgivere og konsulenter, der har stor succes med at sælge, er, at ”de er fødte sælgere”.

Intet kan være mere forkert. Hvem har måske nogensinde mødt ”den fødte mekaniker” eller ”den fødte tandlæge”? Nej, vel!

At være god til at sælge er et håndværk – som kan og skal læres.

Den Intelligente Salgsmodel skaber grundlaget for, at du kan udføre godt salgshåndværk.

Er du klar til at sætte turbo på dit salg?

Hvad bliver du i stand til?

Et unikt salgskursus for rådgivere og konsulenter

Ingen andre steder får du al denne salgsviden samlet i ét kursus.
Kurset indeholder et 33-siders arbejdshæfte, der guider og hjælper dig til at lave din helt egen version af Den Intelligente Salgsmodel. Det er dén salgsmodel, der sikrer dig succes med at sælge dine rådgivnings- og konsulentydelser.

Og så får du også eksklusiv adgang til ni særlige videoer med mine allerbedste ProTips!

Vigtig viden om salgskursus for rådgivere og konsulenter

Ja, salgskurset er for alle rådgivere og konsulenter, uanset om de arbejder alene eller har mange kollegaer. Salgskurset handler nemlig om det personlige møde med kunden, så det er ens for alle rådgivere og konsulenter.
Ja, uanset om din titel er advokat, revisor eller noget helt andet, så er din opgave med at sælge dine ydelser den samme. Derfor giver salgsværktøjerne nøjagtig lige så meget værdi for dig, der ikke lige kalder dig rådgiver eller konsulent i dagligdagen.

Ja, jeg ville gerne have haft al denne viden serveret på bare tre timer, da jeg var ny konsulent. Det havde godt nok sparet mig for en del blod, sved og tårer og ikke mindst skaffet mig succes meget hurtigere.

Ja, mange af de rådgivere og konsulenter, jeg træner, har en del kilometer på tælleren. Disse rådgivere go konsulenter oplever ofte, at de ikke bare går hjem med nye værktøjer, men også med fornyet energi og inspiration.

Jeg har opbygget salgskurset, så de enkelte videoer varer mellem 2 og 5 minutter. Hvert modul varer op til 25 minutter, og hele salgskurset varer godt tre timer + en lille times tid til ProTips. Du bestemmer altså helt selv, om du deler salgskurset op i mindre bidder eller gennemgår det hele på én gang. Den tid, du bruger på at udarbejde din egen version af Den Intelligente Salgsmodel, kan jeg af gode grunde ikke gætte, men arbejdshæftet er gjort klar, så det er nemt, enkelt og overskueligt at gøre det.

Nej, det hele foregår online, så du skal hverken installere eller programmere noget som helst for at komme i gang. Det eneste, du har behov for, er internetadgang.

Helt konkret køber du salgskurset online (akkurat ligesom at handle i en webshop). Når du har gjort det, får du tilsendt en mail med linket til salgskurset samt din personlige adgangskode. Herefter logger du ind på siden og voilá, du er i gang.

Ja. Jeg vil næsten foreslå, at du ser det flere gange. Jeg ved nemlig selv, hvor meget større værdi jeg får ud af de online-kurser, som jeg ser flere gange. Din adgang er personlig, men ubegrænset.

Nej, desværre. Du køber og betaler kun for én personlig adgang. Det håber jeg, du vil respektere. Har du brug for en flerbrugerlicens, så skriv til mig på ulrik@trendmogensen.dk, og så finder vi nemt en god løsning på det.